طراحی اپلیکیشن b2b در مشهد
تبلیغات جستجویی اپل (Apple Search Ads)
۱- دسته نهایی کلیک در اپل
اگر که استفاده کننده بر روی یک اطلاع رسانی از اپل کلیک نماید، البته نصبی رخداد نیفتد و بعداز مدتی، روی یک اطلاع رسانی کمپانی دیگری کلیک نماید و آن‌گاه، نرم افزار را نصب نماید، اپل نمی‌تواند تشخیص دهد که‌این نصب وابسته به تبلیغ کمپانی دیگر میباشد. همینطور، ممکن میباشد استفاده کننده بعداز کلیک روی اطلاع رسانی اپل، اپ را دانلود نماید، ولی گشوده نکند و بعد از مدتی دیگر، از روش کلیک روی یک تبلیغ دیگر، نرم افزار را گشوده نماید. در‌این حالت، ادجاست این نصب را به آخری کلیک اختصاص می دهد، در حالی که اپل، نصب را وابسته به خویش می داند.

۲- attribution window در نوع آخری کلیک
Attribution window دسته پایانی کلیک، ۷روزه میباشد، در حالی که اطلاع رسانی‌های جستجویی اپل در وضعیت ۳۰ روزه اثبات شده‌است. این مسئله، نیز سبب ساخت اشتباه می‌گردد.

۳- محدوده هنگامی (Time zones)
محدوده وقتی تبلیغات جستجویی اپل مبتنی بر وضعیت جغرافیایی حساب کاربری اپ استور میباشد؛ درحالی که، سیستم ادجاست بر پایه ی UTC تهیه و تنظیم شده‌است.

۴- نصب دوباره (Re-install)
در صورتی‌که استفاده کننده قدیمی یک نرم افزار، آن برنامه را حذف کرده و مجدداً با کلیک روی اطلاع رسانی جستجویی اپل، آن را نصب نماید، اپل این استفاده کننده را تحت عنوان یک نصب نو می‌شمارد، در حالی که ادجاست این استفاده کننده را تحت عنوان یک گردهمایی (session) می‌شمارد. براین اساس، هنگام مقایسه نتیجه ها ادجاست و اپل یا این که بقیه پلتفرم‌هایی که از ترفند تشخیص دستگاه استعمال نمیکنند، این قضیه را در لحاظ داشته باشید.

۵- محدودیت ردیابی اطلاع رسانی‌ها (Limit Ad tracking – LAT)
هنگامی که کابر محدودیت ردیابی اطلاع رسانی‌ها را در دستگاه‌های خویش فعال نموده باشد، ادجاست حاذق به اخذ پاسخی از سمت API اپل نخواهد بود. به این ترتیب، استفاده کننده را ارگانیک محسوب می نماید یا این که به منشاء دیگری که پیش از اینً یک کلیک برای آن تثبیت گردیده، اختصاص میدهد. با این هم اکنون، اپل این یوزرها را به خویش اختصاص می دهد. به صورت کلی، برآورد شده‌است که دست‌کم ۱۲ درصد از همگی یوزرها iOS ، سیستم LAT خویش را فعال کرده‌اند.

 

گوگل پلی (Google Play Store)
۱- تفاوت شمارش نصب در گوگل پلی و نصب در ادجاست
 گوگل پلی برای شمارش نصب، از متغیرهای بخش اعظمی به کار گیری مینماید، که هیچ یک از این معیارها نمی‌توانند به طور بی واسطه برای مقایسه با حاصل ادجاست گزینه به کار گیری قرار گیرند. برای مقایسه حاصل این دو پلتفرم، بایستی با بخش پشتیبانی ادجاست تماس حاصل نمایید تا راهی بی واسطه برای مقایسه نتیجه ها به شما ارائه دهند.

 

گوگل ادوردز (Google AdWords)
۱- Attribution window مختلف میان ادجاست و گوگل ادوردز
Attribution window گوگل ادوردز، ۳۰ روزه میباشد. در حالی که، این زمان برای ادجاست، به طور پیش‌فرض ۷ روزه و ولی بسته به انگیزه و جور حساب شما قابل تغییر‌و تحول میباشد.

۲- بازاریابی دوباره (Remarketing)
مقایسه نتیجه ها کمپین‌های remarketing در ادجاست و گوگل ادوردز، فعالیت رنج میباشد. به شما هم سفارش می کنیم که از انجام این فعالیت صرف حیث نمائید. پلتفرم ادجاست، یک reattribution را درصورتی که می‌شمرد که استفاده کننده (هر که از روش کمپین remarketing گوگل ادوردز بدست آمد)، از روش deep linking بازگردد. در حالی که، گوگل ادوردز از گونه بر طبق روی داد (event-based) فایده میبرد و روش اندازه‌گیری متفاوتی داراست.

۳- رویدادهای داخل – اپ
شبیه نصیب پیشین، مقایسه نتیجه ها حادثه ها فی مابین ادجاست و گوگل ادوردز سفارش نمیشود. چون، ادوردز دارنده یک برهه زمانی ۳۰ روزه برای attribution window میباشد. در‌صورتی‌که که کلیکی در‌این دوران روی اطلاع رسانی و پیش از انجام اتفاق افتاد به وسیله استفاده کننده مشاهده شود، روی داد باطن – اپ به منشاء کلیک نسبت داده میگردد. در حالی که، پلتفرم ادجاست، این روی داد را به منشاء نصب در زمان قدمت استفاده کننده نسبت میدهد و این مورد، سبب بروز اختلاف در حاصل خواهد شد. در واقع، طریق‌های مختلف اندازه‌گیری، سبب به بدست وارد شدن نتیجه ها گوناگون میگردد.

 

کلام آخری در رابطه خطاهای ذاتی Attribution ها


درین گرد‌همایی، در رابطه گونه های دلایلی که سبب ساز به ساخت غلط یا این که ناهم خوانی در حاصل کمپین‌های تبلیغاتی میشود، حرف کردیم. در انتها، این ایرادات را به طور ظریف و به تفکیک برای پلتفرم‌های ادجاست و پلتفرم‌هایی نظیر فیسبوک، گوگل و اپل بیان کردیم. کلاً، می‌قدرت علت این اختلافات را به شیوه‌های متعدد در اندازه‌گیری‌، پیکربندی متعدد و attribution window متعدد در اشکال پلتفرم‌ها نسبت بخشید. درصورتی که شما هم در پروسه بازاریابی نرم افزار گوشی خویش، با این ایرادات روبرو گردیده‌اید، در نصیب نظرها با ما در بین بگذارید. به علاوه، شادمان میشیم که ایده ها و پیشنهادهای خودتون را با ما در بین بگذارید.

در گرد‌همایی آینده از بلوک بازاریابی نرم افزار، در رابطه تقلب‌های موبایلی کلام خوا هیم کرد و اشکال تقلب‌ها و طریق‌های رویارویی با آنها را بیان میکنیم. برای اطلاع از جلسات تازه این بلوک، در فرمی که در سمت و سوی راست برگه جای‌دارد، نام نویسی نمائید.
 

طراحی اپلیکیشن موبایل

آموزش استفاده از سیستم آپدیت اپلیکیشن فروشگاهی وردپرس

11 توصیه مهم قبل از شروع طراحی اپلیکیشن یا وب سایت

اپلیکیشن شبکه اجتماعی پینترست برای اندروید

یک نرم افزار گوشی خوب داشته باشیم

تبلیغات جستجویی اپل (Apple Search Ads)

طراحی اپلیکیشن خدماتی موفق

اپل ,ادجاست ,یک ,نصب ,گوگل ,اطلاع ,استفاده کننده ,در حالی ,ادجاست و ,نتیجه ها ,را به ,ردیابی اطلاع رسانی‌ها ,محدودیت ردیابی اطلاع

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


دانلود فایل آتن badgirlss XAPK Installer Apk دانستنیها پایه دوربین موبایل- عکس سلفی- مونوپاد دانلود کده ورزش ایران و جهان , بیوگرافی (زندگی نامه) بازیکنان فوتبال ایران و جهان جامع ترین اخبار و اطلاعات برنامه نویسی و سئو مطالب اینترنتی
دزدگ